úterý 23. února 2010

Šesté narozeniny!!! a velký dárek

2 komentářů
Ano je to tak! už před víc jak týdnem (22.2.) uběhlo už šest let od vzniku "vývojářského týmu" FireHead, který Vám nadělil už desítky freeware her a další zábavy.

Jako takový malí dáreček vám přináším balíček her, které bohužel nikdy nebyly vydáni, a některé i přesto, že byly dokončeny (např. Energetic, Robot, Car Rescue.) a to z i se zdrojovými kódy. Mnohé jsou však už opravdu staré (i z roku 2004), takže k jejich správnému spuštění budete potřebovat Game Maker ve verzi 5. Přesto vám však pomůžou nahlédnout pod-pokličku a u některých se možná i pobavíte. Některé jsou nadčasové např. takový Energetic je ve své podstatě tower defense hra z roku 2004, při jejíž tvorbě jsem neměl tušení, že něco jako tower defense existuje, a že to bude na internetu velice oblíbený žánr. Možná, že kdybych to tehdy vydal, což se neuskutečnilo kvůli velké velikosti (přes tři megabajdy) které hra dosahuje kvuli nadabovaným hláškám.. byl bych dnes slavný :D.. BloodJoe brutality plus, je zase GTAlike hra s deviti s braněmi a možností řídit vozidlo. Robot je pro změnu topdown hra s budoucnosti s docela slušnou grafikou, kterou jsem tehdá dělal do jedné soutěže. No a Car Rescue měl být původně Pacman, ale nakonec se stoho stala záchrana lidí před mimozemšťany. Ostrov je zase hříčka ve které musíte přežít na ostrove, můžete si zasadit pole, sbírat bobule... Akadria je rpg, s pavouky a několika jeskyněmi. The mage s roku 2004, je o kouzelníkovy co zabijí pavouky pomocí devíti mocných kouzel.. a tak dále ;)

Soupiska her
Plné hry
- Dungeon, Earthship, Plošinka, Psychodedek, Robot, Energetic, Car Rescue.
Nedokončené hry
- Akadria Pekelná brána, BloodJoe, BloodJoe brutality plus, Kopáč, Ghostcity, Logical, The Mage, Úsvit mrtvých, Ostrov, Letadlawar, Bloodturnaj.

Download: http://www.edisk.cz/stahni/16064/6let.rar_20.99MB.html

pátek 19. února 2010

Yoyogames 2010

3 komentářů
Ano tadle vývojářská soutěž už zase běží, a já bych se jí chtěl s nějakou hříčkou zúčastnit. Leč bohužel, nejsme schopen žádnou hru udělat..

První nápad byl minigolf, stím že by po trase byly různé překážky, bedny, atp. které byste musely pomocí různých bonusů překonávat. Herní systém je funkční, ale nějak se mi nechce dělat grafika a levely... tak třeba jindy ;)
Druhou hru jsem vymyslel při studiu teoretické informatiky. Jednalo by se o netradiční lodičkovou střílečku, s tím že by hráč byl víceméně statická věž, ze kterou by kosil pomocí (kulomet, plazmomet, dělo..) útočící nepřátelé (zombíky, tanky, roboty, vesmírné lodě). Ale nějak jsem se nemohl rozhodnout...

Třetím nápadem už byla klasická lodičková střílečka, která skončila u základní grafiky a ovládání lodičky ;)


Pak následoval arkanoid s pohybliví-ma cihličkama...

A dál bude...
... sám jsem zvědav ;)

středa 10. února 2010

Skvělá novinka!

3 komentářů

Vlastně to ani tak novinka není… je to už týden co jsem oficiálně splnil podmínky k postupu do druhého semestru, to znamená že jsem udělal všechno, k čemu mě pustily ;)

- Objektový návrh A

- Algoritmizace C

- Teoretická informatika.. na potřetí za C

- Zápočet z výpočetní techniky, angličtiny a Wordu (tam jsem nikdy nebyl).


Což znamená, že jsem získal 18 kreditů z potřebných 12 a celkových 29 (Matiku a Ekonomiku jsem bohužel nemohl ani zkusit)

Nu což, v dalším semestru se budu učit Marketing, Programovací jazyk C++, Operační systémy, Výpočetní techniku 2, Aplikační programové vybavení (tj. základ grafiky a html, css), Angličtinu a plně dobrovolně Audiovizuální komunikace (Typografie, grafický design, foto a video...).


Nakonec si snad jen slíbím, že tentokrát se budu připravovat průběžně, abych bez problému zvládl všechny předměty ;)