neděle 10. června 2012

Asus Finals, 2012


První prázdninový víkend jsem se rozhodl s jedním kolegou zajít na finále turnaje v počítačových hrách. Free vstupenky jsem obdržel na Game Konferenci číslo dvě.

Nutno podotknout, že se pořadatelé rozhodli kazit náladu návštevníkům hned u vstupu a tak X desítek lidí postávalo v přetopené místnosti takřka bez kyslíku (někteří možná stáli i venku, nevím). Po dvaceti minutách si řekli, že trýznění už bylo dost a začali pouštět dovnitř. Vstupenku jsem vyměnil za nálepku nejmenovaného nápoje a soutěžní číslo. 

Před námi byla chodba s počítači, na nichž běželo několik her - např. Max Payne 3, na nějž jsme se šli kouknout. Devadesát procent prvních patnácti minut hry byla nepřeskočitelná videa (esc = pauza, tvůrce by zasloužil facku), ale zbytek se mi až na časté "cool" efekty obrazu zamlouvalo, dobře to skákalo, střílelo, krev létala vzduchem. Hrály jsme na notebooku ale vedle nás byl ještě computer a nějaký malý klučina tam rozstřeloval hlavy (hezké kolik je v tom Maxovi krve) s 3D brýlemi na hlavě. 

Prošli jsme kolem obchodu, stánku s overclokingem a vyrazily do hlavního sálu. Zde si někdo hrál na diskotéku a tak nás provázel dubstep a stroboskopy, pohoda… to jsem ale ještě netušil, že budou diskotékovat celou dobu.  

Úvodní slova, nějaké to rozhazování triček a červených hlav? převážně do VIP části pódia (taky si za to zaplatili) a pak už začal Quake. Na ten jsem byl zvědav, protože si poslední dobou občas zahraji Live (UT3 mi jede špatně :( a starší díly už mám dost ohrané), takže jsem si říkal, že snad něco odkoukám. Následovaly trička, blikačky... Pak Starcraft 2 (to už byl můj kolega dávno u overclokingu), kde jsem se  aspoň z počátku moc nechytal. Jedničku jsem kdysi hrával, ale dvojku zatím nikdy. Komentátoři této hry byli opravdu zběsilí, plácali tak rychle až jim skoro nešlo rozumět - možná to byla ale jen má neznalost pojmů. Celý sál vypadal dost nadšeně. Tteří místa byla rozhodnuta.

Následovala velká! pauza od hraní a přešlo se k soutěžím.. hrálo se na otázky kolem Hw Asusu, klikovalo se, předváděly se umělecké bannery, běhalo se pro croasanty (to už jsem měl fakt hlad) ale seděl jsem za půlkou a tam rozhazovač neměl sílu dohodit. Pauza nakonec skončila a já se mohl znovu soustředit na Quake…nutno říct, že to už mě začínala ztoho mžourání na projektor (mohly to udělat větší), stroboskopů a možná i přepalené hudby (repro to místy fakt nedávalo) bolet hlava.

Finále Quake fakt stálo zato, ačkoliv jeden z hráču měl značně navrh, ten druhý předvedl napínavou hru a tak nebylo o vítěži jasno až do konce. Opět trička, rozdávání cen jako např. Transformer(tablet), monitor, grafická karta... a nakonec trojnásobná porážka Zergů. Na vyhlášení těchto vítězů už jsem nečekal. Přece jen už se to kvůli všem těm pauzám začínalo protahovat a mě z té diskotéky už fakt bolela hlava. Nuže, zatleskali jsme vítězům a vyrazili domů.

Po příjezdu jsem se konečně najedl (dva krajíce chleba a jedna tyčinka jsou asi i na mě za celý den málo) a před půl devátou jsem už ležel v posteli. 

Celkově musím ohodnotit kladně, protože stravit celý den kompletně někde jinde.. to bylo to co jsem potřeboval a navíc jsem se vcelku bavil a to i přesto, že jsem nic nevyhrál ani nechytil ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat