neděle 1. července 2012

Barcamp Brno 2012

Už podruhé jsem navštívil konferenci Barcamp věnující se informatice, webu, marketingu a tentokráte trochu i hrám -> první report zde. Nakonec jsem se rozhodl, že tentokráte stížnosti a blbé kecy vynechám a raději se budu rovnou věnovat prezentacím, které v nějaké blízké době budete moci najít i na internetu. (Odkaz na přednášky       

30 minut na 30 příkladů propagace webu, které stály minimum peněz a něco k tomu navíc!
Prostě třicet ukázek různých příkladů jako jsou články na webu, obrázky, fotografie atp. kterým se podařilo i dlouhodobě přitahovat návštěvnost na web. Klasické i inspirující.

Odběhnutí na malý sraz Zombie fóra

User-friendly web je základ. Bez dobrého webu není úspěch
O tom, že funkčnost má přednost před krásou. Tzn. lepší je mít pět výborně a dokonale fungujících věcí, než lidem dát produkt, který je sice hezký, umí toho spousty ale všelijak padá, háže chyby, obsahuje podivně zarovnaný obsah atp. Určitě zajímavé.

Osobní zpověď copywritera v ČR: Jak se mu žije, pracuje a vydělává?
Přesně to co naznačuje nadpis, nenadchlo mě to ale ani nezklamalo. Jako bonus jsem za svůj dotaz na počet zakázek naráz dostal tričko ;)

Gamifikace - hrou k vyšší produktivitě i vědeckému výzkumu
Pro mě rozhodně nejpřínosnější část dne. Přineslo mi to pár nápadů, inspirace a na nečem už částěčně i pracuji. Jak je Vám jistě známo - o drobnou gamifikaci se snažím na v České Zombie Komunitě (http://zombie.4fan.cz/), tak věřím, že se mi to podaří ještě trochu vylepšit. Navíc byla součástí prezentace i jedná zombie hra :)

Jak si udržet kreativní zaměstnance
Potřebujeme vůbec kreativní zaměstnance? Proč utíkají? Jsou to peníze, uznání nebo zajímavé projekty? Jednalo se spíše o diskuzi, která mi zajisté přinesla pár nových pohledů na věc.




Žádné komentáře:

Okomentovat