neděle 15. července 2012

Prázdninové filmové podívání - 2012

Léto, zataženo a častý déšť, takže ideální čas na sjíždění dvdíček, protažení HDMI kabelu a snad i na tento jednoduchý, shrnující a nejspíše i trochu zbytečný článek, který Vás možní i ke shlédnutí nějakého filmu inspiruje. Prostě jen tak pro radost.

Creepshow 2: Plíživý děs
Když se spojí King a Romero, tak nemůže vzniknout špatné dílo - film, nám předkládá tři komediálně horrové povídky, které prokládá příběhem malého chlapce, který má rád komixy - ostatně jako v prvním, dle mě méně zábavném díle. Povídky nám ukáží dřevěného indiána s ostrými šípy, podivnou skrvnu a neodbytného stopaře :D Pokud Vám nevadí béčková atmosféra tak se budete dobře bavit ;)

Neznámý signál
Takřka neznámý, lehce šílený a hodně zajímavý film, jenž střídá žánry nečekanou rychlostí - jak by ne, když každou část točil jiný režisér. Aneb, jak to dopadne když se lidstvo neustálým sledováním televize zblázní... Nic jsem o tom nevěděl, takže mě to dost překvapilo - pozitivně.

Stíny z lesa
Zklamání, a to i přesto, že jsem moc od tohoto filmu, kde geneticky upravené stromy mění dřevorubce na zombíky nečekal. Měl potenciál a šanci, ale tvůrci z toho udělali takový až bych řekl podprůměrný film. Nemohu doporučit.

Následoval samurajský den....


Cesta samuraje
Docela solidní akčně komediální jízda s pěknými efekty a humorem. Ačkoliv se nepřátelé - hlavně ke konci -  neustále respavnovali, tak to nebránilo tomu aby mě film bavil od začátku do konce.

Ichi, slepá samurajka
Spíše historický film, s jednou komickou figurkou - samurajem, který není schopný tasit svůj meč a slepou hrdinkou, jenž putuje krajem a hledá svého otce, který jí v dětství naučil bojovým uměním. Pěkný a pro mě netradiční asijský film.

Pro změnu trochu scifi...


Paul
Vtipná a zábavná komedie, od tvůrců několika známých filmů, předně pak Soumraku mrtvých - pokud nejste křestané a nevadí Vám řekl bych geekovský humor, tak se budete zaručeně bavit.

Vyměřený čas
Akční film s neblahého světa, kdy neexistují peníze, ale vše se platí životním čase - někteří přežívají po dnech a jiní žijí stovky let... jak to dopadne, když se naruší rovnováha? Slušný film, kde bylo otevřeno pár zbytečných otázek - jako například ta z hrdinovým otcem - ale jinak příjemná spíše oddechová podívaná.

John Carter: Mezi dvěma světy
Nechápu, proč se o tomto filmu říká, že je nějak špatný? Mě se líbil, a to jsem na debilní dialogy obvykle dost háklivý - zde jsem jich moc neslyšel. Všechno to rychle odsýpalo, děj měl nějakou tu logiku a celkově to bylo opravdu grafický hezké. Klidně bych se někdy podíval na pokračování.

Underworld: Probuzení
Opět příjemná, rychle odsýpající akčnárna s upíry a vlkodlaky - nebýt toho, že tu upíry, kteří v předchozích dílech vládly světu vykreslily jako pěkně neschopná másla jsem nenarazil na žádný problém, tzn. ani na chvíli jsem se nenudil.

a poslední...



Iron Sky
Nacisté žijící na měsíci zajmou černého astronauta a rozhodnou se použít jeho iPhone ke spuštení největší bojové mašiny jakou lidstvo kdy postavilo - jenže se jim vybije baterie a tak začnou invazi na zemi, aby těchto zařízení získali víc... Trochu ulítlá ale hodně vtipná komedie, která si dělá srandu takřka ze všeho a přitom se ani jednou nesnížila k trapnostem, dle mého. Mohu, tento řekl bych Velkofilm, jen doporučit.

Žádné komentáře:

Okomentovat