středa 22. srpna 2012

Projekt do velké letní velkého chytráka

Před nedávnem jsem tu psal ("Musí být hra zábavná"), že jsem vymyslel jednu túze originální a úžasnou hru, která má za cíl sdělit lidstvu jaká je práce v zemědělství dřina... Nuže, tehdá jste mě v komentářích "roznesli na kopytech" a nakonec jsem ji nedokončil - tedy zatím.
(prostě hlavní obrazovka)

Nakonec jsem jednoho dne dostal nápad a za dvě minuty jsem měl promyšlenou celou hru. Ihned jsem oslovil kolegu grafika, nápad sním probral a on se takřka okamžitě jal grafikovat... snad ještě ten den, jsme si mohli ze všech stran prohlížet kombajn... kombajn, kterým hráč bude masakrovat mimozemšťany jenž se mu snaží ukrást všechno obilí protože *. (nechci prozrazovat celý příběh :) )

Na hře jsem všehovšudy pracoval již asi tak pětkrát, když to přeženu tak ve třicetiminutových intervalech a je to "takřka" hotové, ale znáte to - různé detaily, drobnosti a zbytečnosti (jako animace, bezchybné ovládání či možnost něco ve hře dělat) vývoj značně protahují. Před pár lety bych už jen plácnul obrázek pro načítání a pustil to do světa, dnes si s tím chci přecejen trochu více vyhrát.

(In-game, pochopitelně WIP)

Jak jsem psal, má to za cíl být jednoduchou hříčkou, která má na pár minut (opakovaného hraní) zabavit veselým dějem, grafikou a hudbou (muzikant již tvrdě brnká na kytaru) a pro mě je to dost o tom, že je to má první izometrická hra s renderovanou grafikou... ačkoliv ne první projekt (o akční hře jsem tu už psal ("Čtvrtá finální verze"), ale protože ten projekt z malé akční vyrostl do velkého epického dobrodružství..., tak se na něm akt. nepracuje a získávají se potřebné zkušenosti a spolupráce týmu). Plány se mi v hlavě rovnají, a jestli se opravdu bude dařit, tak... mno, to už je na jiné povídaní.

Nuže, možná si to už brzy budete moci zahrát, možná ne - jak se mi bude chtít ;)

2 komentáře:

  1. Na hře je důležitá hratelnost, takže těžko soudit, když hra není ke stažení. Překvapilo mě, že není v soutěži mezi přihlášenými. Jak to?
    Grafiku máš, zdá se, lepší než obyčejně, to je dobrá změna.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to? Nějak to tam nechci dávat, dokud nemám jistotu, že to nestihnu dát do nějaké slušně hratelné formy. Tuším, že to nemají časově omezené, takže by nemělo vadit, když tam založím stránku při odevzdávání.

    Snad to zábavné bude, každopádně mě čeká předělání ovládání s myši na klávesnici/gamepad... chtěl jsem to mít hratelné i na dotekovém displeji(čistě teoreticky), ale docela mi to hapruje a nemám chuť se s tím hádat :)

    OdpovědětVymazat