středa 13. srpna 2014

Brutal Assault 2014

Brutal Assault je hudební festival pro děti, mládež a těhotné ženy, na který se mě snažili přátele vytáhnout několik let... Úspěšně jsem odolával jejich nátlaku, ale své neúčasti minulý rok - kdy tam hráli In Flames - jsem trošku litoval ale nakonec si svou nejoblíbenější kapelu, která ničí mé uši už dobrých deset let užiji v Praze na mé narozeniny... Každopádně se stal "velký fesťák" a "vidět In Flames naživo" položkou na mém Bucket Listu a příležitost zaškrtnou něco v seznamu se neodmítá.
 
Během čtyř dní zahrálo sto kapel před cca patnácti tisíci lidmi mezi hradbami pevnosti Josefov. 
 
Dalo mi to docela zabrat. 
 
Pár hudebníh zážítků nabizím zde:
 
Největší masakr v mém dosavadní životě proběhl u Architect, kdy jsem nadšeně v lítl přímo do kotle a ve svých prvních velkých "wall of death" dostal mimo jiné loktem do zubů, do břicha, do zad... Prostě paráda. Závěrečná "These colours don´t run" mě na živo nadchla.
 
Největší představení měli Amon Amarth - plno ohňů, výbuchů, překvapení a samozřejmě i skvělá muzika... Pár let zpátky jsem si občas jedno jejich album poslechnul... Takže jsem si to užil.
 
Největší diskotéka byla na "techno industrial darkwave" Combichrist, který jsem prostě chtěl vidět i když jsem je zaslechl jen občas... Hudbu mají sice krapánek stereotypní ale před podijem to bylo divoký až jsem měl potíž to po několika předchozích dnech ustát a tak jsem se brzy se odsunul vzad. :)
 
Největší nostalgie přišla poslední večer se Soilwork. Jediná kapela na akci, kterou jsem kdysi vážně aktivně poslouchal a tak jsem mohl důkladně zavzpomínat na mládí. Tak parádní zážítek, že to přebilo veškerou únavu a já pak chvíli lítal po areálu jako zplašenej. Pak už jsem se jen ploužil a ploužím do teď. :D
 
Pět dní ve stanu, na nohách, s nedostatkem spánku, plné nezdravého jídla a hnusného piva, později nahrazovaném limonádou a ciderem, doplněného procházkami, uměním a koupáním (tak snad po třech letech jsem byl zase v bazénu) a vůbec různýma aktivitama stálo za to a svým vlastním způsobem jsem ti o užil.



 

2 komentáře:

  1. Přesně tyhle několikadenní fesťáky bych nezvládl :D Jsem moc pohodlný...ale dobře že sis to užil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky myslel, že to nedám... Pět dní je pět dní.

      Ale nakonec jsem se překvapil, sice jsem často trpěl jak pes ale výsledek byl ok. :)

      Vymazat